Restamax

Restamax Oy on vuonna 1996 perustettu ja voimakkaasti kasvava suomalainen ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu yhteensä noin 70 seurustelu- ja ruokaravintolaa sekä yökerhoa eri puolilla maata. Restamax Oy:n palveluksessa on noin 700 henkilöä ja vuoden 2013 budjetoitu liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa.

”Aidosti suosittelen Stariaa kumppaniksi. Staria on yhtenäistänyt taloushallinnon prosessimme siten, että meillä on tehokkaat ja toimivat järjestelmät koko ketjussa. Sujuvat toimintamallit yksikkökohtainen seuranta ovat meidän kokoiselle yritykselle on ensiarvoisen tärkeitä. Tarkoituksenamme on listautua pörssiin, koska haluamme edelleen kasvaa voimakkaasti, jolloin taloushallinnon merkitys korostuu entisestäänkin tulevaisuudessa. Meidän yhteistyömme on ollut sujuvaa ja olemme kokeneet, että meitä palvellaan ammattimaisella innolla ja omistautumisella. Olemme saaneet käyttöömme modernit järjestelmät, jotka ovat helpottaneet toimintatapojen yhtenäistämistä konsernin sisällä.”

-Markku Virtanen, CEO, Restamax-konserni

Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailma on valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju ja on useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – alansa kiistaton markkinajohtaja. Kiinteistömaailma on perustettu vuonna 1990. Kiinteistömaailma Oy:n omistaa Danske Bank ja kaikki ketjun asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Ketjuyrityksissä työskentelee reilu 800 asuntokaupan ammattilaista 62 paikkakunnalla 133 asuntomyymälässä.

”Staria on ollut mukana tehostamassa sekä yhtenäistämässä Kiinteistömaailman taloushallintoa vuodesta 2012. . Olemme saaneet toimivan kokonaisratkaisun joustavasti ilman rajoittumista tiettyihin toimintamalleihin tai aikatauluihin. Staria vastaa Kiinteistömaailman yli sadan kiinteistövälitysyrityksen talous- ja palkkahallintoon liittyvistä palveluista.

Yhteistyö Starian kanssa on ollut aidosti poikkeuksellisen palkitsevaa, ratkaisukeskeistä ja rakentavaa. Staria on ollut alusta alkaen aidosti kiinnostunut sekä sitoutunut kehittämään uudenlaisen toimintakonseptin taloushallintopalveluihin sekä hakemaan toimintamallia todelliselle kumppanuudelle. Kaikessa uudessa on aina oppimista mutta lähtökohtaisesti yhteistyömme on sujunut kitkattomasti. Oma palvelutiimimme on erittäin sitoutunut ja palveluhenkistä porukkaa sekä valmis kehittämään toimintaa eteenpäin.”

-Marina Salenius, Varatoimitusjohtaja, Kiinteistömaailma

Vuohelan Herkku Oy

Vuohelan Herkku Oy on valtakunnallisella tasolla toimiva gluteenittomiin tuotteisiin erikoistunut leipomoyritys. Tuotteet kehitetään maku edellä laadukkaista ja mahdollisuuksien mukaan suomalaisista raaka-aineista. Maukkaat ja kaikille sopivat tuotteet ovat tehneet Vuohelan Herkusta gluteenittomien tuoretuotteiden markkinajohtajan.

”Olemme tehneet Starian kanssa yhteistyötä jo muutaman vuoden, ja olemme erittäin tyytyväinen asiakas. Staria hoitaa yhtiömme taloushallinnon sekä palkkahallinnon. Tänä vuonna palvelua laajennettiin myös johdon raportoinnin osalta, ja meillä on nyt käytössä oikeat seurantajärjestelmät. Tämä on mahdollistanut yhtiömme nopean kasvutahdin. Tätä kautta toimintamme on myös helpommin hallittavissa. Starian kanssa yhteistyö on aitoa välittävää kumppanuutta.”

-Pirkko Hämäläinen, Vuoden yrittäjänainen 2013, CEO, Vuohelan Herkku

 

Ota yhteyttä.
Kerromme, kuinka voimme palvella sinua.

Ota meihin yhteyttä, kun haluat saada yritykseesi uudenlaisen, tarpeisiisi räätälöidyn ja jatkuvasti kehittyvän taloushallinnon, josta on todellista apua yrityksesi johtamiseen.

Aloitetaan keskustelu nyt.

Soita numeroon 042 4422 000
tai ota yhteyttä viereisellä lomakkeella.