Paikallinen
Staria ONE STOP®

Paikallinen Staria ONE STOP® -konsepti on ulkoistettu taloushallinnon palvelu, jossa Staria hoitaa taloushallinnon prosessisi optimoituna kokonaisratkaisuna. Palvelu yhdistää oman talousosaston luotettavuuden ja sitoutumisen ulkoistuksen helppouteen ja joustavuuteen. Staria ONE STOP® -konseptiin sisältyvät myös tarvittavat järjestelmät, luonnollisesti nykyaikaisena pilvipalveluna.

Laaja palveluvalikoima

Starian ONE STOP® -palveluun sisältyy mm. kirjanpito, myyntilaskujen hallinnointi, sähköisten ostolaskujen käsittely sekä matka- ja kululaskujen hallinnointi. Tarvittaessa asiantuntijatiimimme auttaa myös talon sisäisten rutiinien ja prosessien kehittämisessä.

Asiakaskohtainen tiimi tukenasi

Starian ONE STOP® -ratkaisu toteutetaan AitoKumppanuus-palveluna, jossa oma asiakaskohtainen tiimisi tukee sinua sekä päivittäisissä arjen kysymyksissä että laajemmissa strategisissa tilanteissa. Asiantuntijoidemme ammattitaito yhdistettynä moderniin raportointiin mahdollistaa yrityksesi paremman ohjauksen kaikissa tilanteissa.

Reaaliaikaista tietoa digi-talouspalvelulla

Pilvipalveluna toteutettu järjestelmä on asiakkaan käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta eri päätelaitteilla, tietokoneesta älypuhelimiin. Siten mm. tilanneseuranta, raportointi ja omien kirjauksien tekeminen on asiakkaalle helppoa.

Kenelle?

Staria ONE STOP® ja AitoKumppanuus sopii loistavasti suurille ja keskisuurille yrityksille sekä erityisesti franchise- ja ketjuyrityksille, jotka etsivät taloushallinnon luotettavaa kumppania, optimoituja toimintamalleja sekä modernia raportointia. Lue asiakkaidemme kokemuksia:

STARIA MUUTTI VUOHELAN HERKUN TALOUSPÄÄLLIKÖN PÄIVÄN

”Edellisen kuukauden tuloksemme ja kirjanpitomme on valmiina heti seuraavan kuukauden alussa. Itse asiassa Staria pystyisi toimittamaan kuukausittaisen tulos- ja kirjanpitomme vielä nopeammin, mutta nykyinen aikataulu on meistä itsestä kiinni, kertoo Vuohelan Herkun talouspäällikkö Ville Streng

–> Lue lisää

vuohelanherkku

AJANTASAINEN TALOUSTIETO TÄRKEÄÄ KETJUN JOHTAMISESSA

”Ideal Keittiöt Oy päättikin siirtyä sähköiseen taloushallintoon, ja Staria toteutti ketjulle sen tarpeita vastaavan taloushallinnon palvelukeskuksen.
— Valitsimme suomalaisen Staria Oyj:n, koska yhtiöllä on pitkä kokemus ja hyvä asiantuntemus alalta ja se toimii Pohjoismaissa ja Baltian maissa, kertoo Ideal Keittiöt -ketjun talousjohtaja Pentti Torkko

–> Lue lisää

ideal

OTA YHTEYTTÄ

Heli Kärki

Talouspalvelut, franchise- ja ketjuyritykset

heli.karki(a)staria.fi / p. 050 582 0757

Jaakko Kairtamo

Talouspalvelut & ERP-järjestelmäratkaisut

jaakko.kairtamo(a)staria.fi / p. 040 7079 622

Kai Kortteinen

Talouspalvelut & ERP-järjestelmäratkaisut

kai.kortteinen(a)staria.fi / p. 044 7609 432

Kiinnostuitko ulkoistuksen eduista? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Haluatko yritykseesi modernin, jatkuvasti kehittyvän ja nykyaikaista liiketoimintaa tukevan talouspalvelukokonaisuuden?
Aloitetaan keskustelu nyt.

Soita numeroon 042 4422 000
tai ota yhteyttä viereisellä lomakkeella.